Espectacle ‘Fil’

El diumenge 3 d’octubre, es podrà gaudir de l’espectacle ‘Fil’, de Madame Gaüc, al recinte de la Colònia Sedó, davant del Museu. L’activitat s’emmarca en el Festival de Circ Contemporani d’Esparreguera La Palanca, organitzat per l’Ajuntament d’Esparreguera. Aquest dia el Museu farà jornada de portes obertes i l’entrada serà gratuïta.

Les entrades es poden adquirir a entrades.esparreguera.cat a partir del 22 de setembre.

‘Fil’ és una creació que explora les relacions humanes a partir d’un llenguatge universal: el físic. Dos personatges s’embarquen en un joc de tensions entre la realitat i la ficció, la raó i l’emoció, per a projectar un imaginari amb el que capten la complicitat del públic. Un espectacle poètic, reflexiu i proper, on els equilibris sempre hi són presents.

• 03/10/2021