Fàbrica de poetes

El Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera celebra el Dia Mundial de la Poesia amb l’espectacle Fàbrica de poetes. El Museu ofereix dues propostes musicals i poètiques: d’una banda, Esteve Bosch i Tomàs Pinel presentaran un recital ple de passió, amb cançons de caràcter social, reivindicatiu, d’amor i desamor, de conflicte intern. De l’altra banda, el col·lectiu “Poesia i Munició” proposarà un espectacle ple de text i de textures, un fraseig sintagmàtic dins d’un entramat sonor.

L’activitat està organitzada pel Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat, l’Associació per a la Defensa del Patrimoni de la Colònia Sedó i el seu entorn i el MNACTEC, i és gratuïta.

Cal fer reserva prèvia de l’activitat enviant un correu electrònic a patrimonicoloniasedo@gmail.com.

• 19/03/2022