La dansa visita el Museu de la Colònia Sedó

L’Escola Municipal de Música i Dansa d’Esparreguera, en col·laboració amb el MNACTEC i l’Associació per a la Defensa de la Colònia Sedó i el seu entorn, celebra el Dia Internacional de la Dansa al Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera. Les espectaculars instal·lacions del Museu s’obren al públic per acollir un espectacle cultural on el món de la tecnologia i la maquinària i el de la música i la dansa es donaran la mà, fent un maridatge que impactarà els espectadors.

L’espectacle està concebut de forma dinàmica i es desenvolupa de manera itinerant a través dels diferents espais del Museu, establint un diàleg expressiu amb els elements de l’entorn.

Cal fer reserva prèvia enviant un correu a patrimonicoloniasedo@gmail.com indicant nom i cognoms, nombre d’assistents i sessió a la qual es vol participar. Les instal·lacions no estan adaptades per a persones amb mobilitat reduïda.

Horari

Es faran tres passis de l’espectacle. El primer començarà a les 18.00 h, el segon a les 18.45 h i el tercer a les 19.30 h. Cada passi té una durada de 40 minuts.

• 29/04/2022