Concert del cor UPC-Terrassa

El Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera acull el diumenge 21 de maig, a les 12 hores, un concert de la coral de la UPC-Terrassa.

El cor UPC-Terrassa és una iniciativa del campus de Terrassa de la Universitat Politècnica de Catalunya que, des de 2022, pretén esdevenir un espai d’expressió artística transversal i d’integració dels col·lectius formats per estudiants, professors i personal administratiu.

Sota la direcció d’Alícia Prieto Nieto, el cor interpretarà el repertori següent:

• Sing and Swing, Lorenz Maierhofer
  • Signore delle cime, Bepi De Marzi
  • Te quiero, Mario Benedetti
  • Il bianco e dolce cigno, Jacob Arcadelt
  • Ave Maria, Karl Jenkins
  • Madrigal, Gilbert i Sullivan
  • Christmas Lullaby, John Rutter
  • Rata-pinyada, Manuel Oltra
  • Elefant, Manuel Oltra

El concert té un preu de 3 euros, amb entrada al museu inclosa, i no cal fer reserva prèvia.

• 21/05/2023
  • 12:00