Dansa al Museu de la Colònia Sedó

El Museu de la Colònia Sedó obre al públic el dijous 27 d’abril, amb motiu del Dia Internacional de la Dansa, per acollir un espectacle cultural. El món de la tecnologia i la maquinària i el de la música i la dansa, es donaran la mà, fent un maridatge que impactarà als espectadors. L’espectacle està concebut de forma dinàmica i es desenvoluparà pels diferents espais del museu, establint un diàleg expressiu amb els elements de l’entorn, amb els grups de l’Escola Municipal de Música i Dansa.

Sessions: A les 17.45h, 18.30h i 19.15h

Aforament limitat: 30 persones / sessió