Presentació del llibre “La Colònia Sedó d’Esparreguera”

El dissabte 29 d’abril, a les 11 h, el Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera, el Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat i l’Associació per a la Defensa del Patrimoni de la Colònia Sedó organitzen la presentació del llibre La Colònia Sedó d’Esparreguera de la doctora en Història i especialitzada en patrimoni industrial, Gràcia Dorel-Ferré. L’acte tindrà lloc a la Sala social de la Colònia Sedó.

La Colònia Sedó d’Esparreguera és el primer llibre adreçat al gran públic sobre la Colònia Sedó, un conjunt fabril que va iniciar la seva trajectòria l’any 1846 i que va estar en funcionament fins l’any 1980, escrit des del rigor i el coneixement profund de la seva història, les condicions de vida i la seva evolució tecnològica.

El llibre està coeditat pel Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat i l’Ajuntament d’Esparreguera, amb el suport de la Diputació de Barcelona i en col·laboració amb el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC).

• 29/04/2023
  • 11:00