Reviu Can Sedó

El cap de setmana del 13 i 14 de maig, en el marc del Dia Internacional dels Museus, el Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera ofereix la programació especial “Reviu Can Sedó”, dues jornades de portes obertes amb activitats especials. El programa inclou diverses representacions teatralitzades gratuïtes per reviure el passat industrial a l’antiga colònia tèxtil Can Sedó.

Dissabte 13 de maig

Portes obertes de 17 a 20 h.

• De 17 a 19.30 h | Representacions teatralitzades cada 35 minuts.

Diumenge 14 de maig

Portes obertes de 10 a 14 h.

• De 10.15 a 13.30 h | Representacions teatralitzades cada 35 minuts.

Representacions teatralitzades

Les representacions teatralitzades, a càrrec de l’Escola de Teatre La Passió d’Esparreguera, ofereixen un recorregut teatralitzat pels diversos espais del Museu de la Colònia Sedó de la mà de diversos personatges vestits com a començament del segle XX. Ens acompanyaran als telers, a la sala de la turbina i al soterrani. Treballadors, propietaris, representants institucionals i personal de servei ens descobriran com s’organitzava la vida i com era el treball en aquesta colònia industrial.

• 15/05/2022
  • 10:00