Visita guiada a l’interior del Museu –

La visita guiada permet conèixer l’estructura i el funcionament d’una colònia industrial que conserva una gran turbina de 1.400 CV del segle XIX, que proporcionava l’energia necessària a les seccions de filatura i tissatge de la fàbrica.

Els visitants podran veure la maqueta de la colònia i entraran dins del tub d’entrada d’aigua de la turbina de grans dimensions. Durant la visita guiada s’explica també el funcionament d’una minicentral hidroelèctrica que ajudarà a entendre el sistema d’aprofitament de l’energia hidràulica. Finalment, faran un recorregut pel soterrani del Museu i caminaran per les galeries de la primitiva i desapareguda turbina de 1881.

Aquesta activitat no és totalment accessible per a persones amb cadira de rodes.

Horari

Dissabtes, diumenges i festius, a les 10.30 i 12.30 h.

Durada

1 hora.

Preu

1 euro (entrada al Museu a part, excepte primer diumenge de mes).

Reserva

Cal fer reserva prèvia per telèfon: 93 666 35 27 (laborables de dimarts a divendres ) o  93 777 52 21 (dissabtes, diumenges i festius).
Aforament màxim per a les visites guiades: 30 persones.

• 17/06/2023
  • 12:30