El Museu de la Colònia Sedó acull la conferència “Les dones i la indústria. El cas de la Colònia Sedó d’Esparreguera” a càrrec de Gràcia Dorel-Ferré

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, el Museu de la Colònia Sedó d'Esparreguera acull la conferència "Les dones i la indústra. El cas de la Colònia Sedó d'Esparreguera" a càrrec de Gràcia Dorel-Ferré, doctora en Història especialitzada en patrimoni industrial.

La conferència tindrà lloc el proper dissabte 23 de març de 2024, a les 11.00 h, a la sala social del Polígon Industrial Can Sedó d'Esparreguera.

En acabar la conferència es farà una representació de l'obra de microteatre "Vuit de Març". Un cop finalitzada, a les 12.30 h, el Museu oferirà una visita guiada.

Cal fer reserva prèvia al web www.cecbll.cat/agenda