El Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera reobrirà al públic el dissabte 13 de juny

El Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera obrirà les portes el dissabte 13 de juny, amb les mesures preventives i les recomanacions sanitàries i higièniques prescrites, i amb totes les condicions necessàries per facilitar l’acollida de visitants.

Com serà la visita?

• El Museu tornarà a obrir e manera regular els caps de setmana, de 10 a 14 h.
  • L'entrada serà gratuïta fins al 30 de juny.
  • La reobertura es farà en la modalitat de visita lliure.
  • L'aforament del Museu es limitarà a un terç del màxim permès.
  • No s’hi acceptaran visites en grup ni s’hi programaran activitats.

Mesures de seguretat

• La mascareta serà obligatòria durant la visita la Museu.
  • Es disposarà de gel hidroalcohòlic per als visitants a la recepció i a diferents espais.