Guanyadora del concurs fotogràfic #ColoniaSedoGeometrica a Instagram

La guanyadora del concurs fotogràfic #ColoniaSedoGeometrica a Instagram ha estat la usuària @nuriaescobedo, que ha participat amb una imatge de detall d’unes politges i diversos elements geomètrics dins el Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera.

El concurs #ColoniaSedoGeometrica convidava els visitants del Museu a fotografiar les formes geomètriques que s’amaguen a l’interior del Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera, jugant amb la simetria i les diferents perspectives, amb les textures, materials i colors, i mostrant la part més estètica de l’antiga fàbrica. El premi del concurs és una capsa-regal Moments inoblidables de Fent País.

Participació

S’han recollit més de 90 imatges amb l’etiqueta #ColoniaSedoGeometrica, de les quals en destaquen imatges d’engranatges, de la turbina hidràulica, de la dinamo, de la galeria o de l’escala de cargol de l’interior de la torre del salt d’aigua.

El jurat que ha decidit la fotografia guanyadora estava format per responsables del Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera, del Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat i de l’Associació per la Defensa de la Colònia Sedó i el seu entorn.