El Museu de la Colònia Sedó ofereix jornades de portes obertes i diverses activitats amb motiu de la Festa Major d’Hivern d’Esparreguera

El cap de setmana del 12 i 13 de febrer el Museu de la Colònia Sedó d'Esparreguera organitza jornades de portes obertes amb motiu de la Festa Major d'Hivern d'Esparreguera. Les jornades de portes obertes tindran lloc dissabte i diumenge de 10 a 14 hores amb format de visita lliure.

A més, les visites guiades a l'interior i exterior de la colònia que es realitzen habitualment els caps de setmana seran gratuïtes. Per assistir a les visites cal fer reserva prèvia al telèfon 93 666 35 27 els dies laborables o 93 777 52 21 els cap de setmana.

La visita guiada a l'interior del Museu del dissabte 12 de febrer a les 10.30 hores no es podrà realitzar amb motiu del concert.

Activitats especials

El dissabte 12, l'Escola de Música i Dansa d'Esparreguera farà dos concerts al Museu, un a les 11h i un altre a les 12h.

El diumenge 13, l'Associació per la defensa del patrimoni de la Colònia Sedó i el seu entorn realitzarà dues visites guiades pel polígon industrial i la colònia obrera. Les visites tindràn lloc a les 10.30h i a les 12h. Per participar a l'activitat cal fer inscripció prèvia enviant un correu a l'adreça patrimonicoloniasedo@gmail.com