El Museu de la Colònia Sedó rep el distintiu “Punt d’Informació Turística del Baix Llobregat”

El Museu de la Colònia Sedó d'Esparreguera ha rebut el distintiu "Punt d'Informació Turística del Baix Llobregat" que atorga el Consorci de Turisme del Baix Llobregat i la Diputació de Barcelona.

El Museu s'ha unit a un total de 90 empreses i entitats del Baix Llobregat acreditades com a Punt d'informació turística, les quals participen en un programa que va posar en marxa l'any 2016 el Consorci de Turisme del Baix Llobregat en col·laboració amb la Diputació de Barcelona per tal d'ampliar la xarxa d'oficines de turisme amb altres espais, empreses i entitats de la comarca.

Els Punts d'Informació Turística del Baix Llobregat són establiments (públics o privats) que tenen contacte directe amb el visitant, que si bé no poden donar un servei tan complet com les oficines de turisme, sí que exerceixen una funció informadora en cobrir aquells horaris i territoris que no ho fan les oficines de turisme.

Alhora, aquests punts completen el servei que ofereixen als visitants, donant un valor afegit i millorant la seva satisfacció, a través de proporcionar informació turística per a continuar la seva estada a la comarca.